Få den hjelpen du trenger når du ruller ut macOS, iOS eller iPadOS i organisasjonen. Med AppleCare OS Support får du support via e-post og telefon for integrering og migrering.
Uansett om du bare har spørsmål iblant eller trenger jevnlig hjelp, har Apple en avtale som er tilpasset behovene dine. Hver avtale gir ett års dekning.
Hendelsessupport på bedriftsnivå
Inkluderer AppleCare Help Desk Support
AppleCare OS Support-avtaler har hendelsessupport i bedriftsklassen – definert som support for integrering i sammensatte miljøer; systemkomponenter; nettverkskonfigurering og administrering; profesjonelle programvareapplikasjoner, nettapplikasjoner og -tjenester; og tekniske problemer som krever bruk av kommandolinjeverktøy for å løses.1
Alle AppleCare OS Support-avtaler inkluderer AppleCare Help Desk Support, en ettårig teknisk supportavtale som dekker et ubegrenset antall supporthenvendelser for installering, oppstart og bruk av programvare, diagnostisering og feilsøking for maskinvare og programvare og problemisolering for Apple-baserte løsninger.
Produkter som dekkes av AppleCare Help Desk Support, omfatter:
Dekker opptil 10 hendelser på bedriftsnivå, og gir en svartid på maks fire timer for kritiske problemer, 12 timer hver dag, 7 dager i uken.3 Ubrukt hendelsessupport utløper etter ett år.
Dekker opptil 50 supporthenvendelser fordelt på flere avdelinger og garanterer en responstid på to timer for henvendelser med høy prioritet innenfor åpningstiden på 12 timer hver dag hele uken. I tillegg får virksomheten din tilgang til vårt Customer Success Management-team.3
Dekker et ubegrenset antall hendelser på bedriftsnivå ved forskjellige kontorer, og gir en svartid på maks én time for kritiske problemer, hele døgnet, alle dager.3 Denne avtalen omfatter en gjennomgang på stedet av en Apple‑tekniker.