Uansett om du skal distribuere iPhone i bedriften eller er ansvarlig for Mac-support i hele organisasjonen, sørger AppleCare Help Desk Support for at din brukerstøtte har tilgang til den nødvendige ekspertisen.
Med denne avtalen får du tilgang til Apples mest erfarne teknikere via telefon, 12 timer hver dag, syv dager i uken,1 slik at ressursene kan administreres på en mer effektiv måte, svartidene forbedres og opplæringskostnadene reduseres. Avtalen gir ett års dekning for to tekniske kontakter som pekes ut av organisasjonen din.
Ett år med support for et ubegrenset antall hendelser
Prioritert telefontilgang til Apples mest erfarne teknikere
AppleCare Help Desk Support gir ubegrenset teknisk support for diagnostisering og feilsøking av maskin- og programvare og problemisolering for Apple-baserte løsninger. Du kan også få hjelp med Apple Business Manager eller Apple School Manager når du ringer. Når det gjelder budsjettet, vil ikke flere Apple-enheter eller Macer øke kostnaden for AppleCare Desk Support-kontrakten din. Dekkede produkter inkluderer2:
Maskinvare: iPhone, iPad, Mac, Apple Watch og Apple TV
Programvare: iOS, iPadOS, macOS, tvOS, watchOS, Apple Configurator, Apple Remote Desktop, Klasserom, Compressor, Final Cut Pro, GarageBand, iMovide, Keynote, Logic Pro, MainStage, Musikkopptak, Motion, Numbers og Pages